Livrări și retururi
Livrare și Retur
LIVRAREA
1.Unde livrează www.bloom85.ro ?
Împreună cu partenerii noștri de logistică putem livra produsele comandate de tine în orice țară din lume.
2.Care sunt costurile de expediere?
În România, costul transportului este de 15.00 lei pentru comenzi sub 150 lei, pentru persoanele fizice.
Pentru comenzi de peste 150 lei (inclusiv), transportul este gratuit.
Costurile de expediție nu se vor returna în cazul retururilor.
3.Cine livrează coletul?
Pe teritoriul României coletul va fi livrat de unul dintre partenerii noștri locali: Cargus, GLS, Fan Courier, Sameday.
Pe plan internațional vei beneficia de serviciile UPS prin serviciul UPS .
4.Cât durează livrarea comenzii?
În general pregătim comenzile pentru expediere în interval de maxim 3 zile lucrătoare de la recepția acestora. Pentru comenzile plasate după ora 14:00, timpul de expediere se calculează din următoarea zi lucrătoare.
Pentru livrare te rugăm să iei în considerație următorii timpi în funcție de țara de destinație:
- în România: 1-2 zile lucrătoare de la expedierea comenzii
Posibile întârzieri pot sa apară în funcție de diverse situații neprevăzute.
În situația puțin probabilă în care nu vei recepționa coletul în perioadele menționate mai sus, te rugăm să ne contactezi imediat la contact@bloom85.ro sau la telefon +40741.030.232.
Te rugăm totuși să consideri că în timpul perioadelor foarte aglomerate (de sărbători sau de în perioadele cu extra reduceri, cum ar fi Promotiile de iarna sau de vara, Black Friday precum si alte campanii) timpul de expediere se va prelungi cu până la 6 zile lucrătoare.
5.Cum pot urmări comanda?
Imediat ce comanda a fost expediată, vei primi un email de confirmare a expedierii și informații ce te vor ajuta să urmărești comanda.
6.Pot trimite comanda la altă adresă?
Dacă dorești să faci un cadou celor dragi sau pur și simplu dorești să îți livrăm coletul la o adresă diferită, ne ocupăm cu mare drag. În procesul de comandă ai posibilitatea de a introduce o altă adresă de livrare.
Te rugăm totuși să ții cont de faptul că în cazul unor comenzi din România cu livrare în orice altă țară nu vom putea oferi serviciul de plată cu ramburs.
RETURUL / SCHIMBUL
Dacă din orice motiv nu ești mulțumită/mulțumit de produsele achiziționate, poți returna produsele în ambalajul original, fără nicio explicație în termen de 30 de zile de la data recepției.
Te rugăm să folosești formularul de retur pe care îl găsești pe site aici.
În cazul în care dorești înlocuirea unui produs cu o altă mărime sau culoare, trimite-ne o informare la contact@bloom85.ro. Vom verifica disponibilitatea noului produs și te vom informa imediat.
Pașii pentru schimbul de produse sunt:
- ambalează produsul original
- după recepția coletului, noi expediem noul produsAtât în cazul retururilor, cât și a schimburilor de produse sunt acceptate doar produsele însoțite de etichete, în ambalajul original, fără urme de uzură și purtare.
Costurile de expediere către noi a coletelor cu retururi sau schimburi de produse sunt suportate de client.În cazul schimburilor, valoarea noului produs trebuie să fie egală sau mai mare decât valoarea produsului returnat.
În cazul produselor pentru care se constată defecte de fabricație, precum și a produselor expediate eronat, ne asumăm plata tuturor cheltuielilor de returnare și reexpediere a noilor produse.
În cazul retururilor, responsabilitatea mărfurilor cade în sarcina expeditorului până în momentul recepției acestora de către noi. Te rugăm să păstrezi orice dovadă de expediere a coletelor.
Dacă se solicită înlocuirea produsului cu altă mărime sau alt produs, expedierea noului produs către client va fi gratuită.
Contravaloarea produsului returnat se va achita exclusiv prin transfer bancar în maximum 14 zile calendaristice de la data returului. Nu se acceptă returnarea produsului cu ramburs.
În cazul achiziției utilizând un card cadou, valoarea cardului nu poate fi returnată. Însă această valoare poate fi folosită pentru orice achiziție viitoare.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul dacă produsul este deteriorat de către client sau returul este incomplet (de ex: nu returnăm bluze fără pantaloni în cazul seturilor de produse).
Sunt exceptate de la retur:- lenjeria intimă (indiferent de starea ei)
- produsele cu urme vizibile de purtare sau deteriorate de către clienți
- produsele incomplete (ex: bluza fără pantaloni în cazul seturilor)
- produsele cosmetice, parfumuri și odorizante susceptibile a se deteriora sau cu termenul de expirare depășit la data returului - din motive de protecție a sănătății
- produsele cosmetice, parfumuri și odorizante care au fost desigilate de consumator - din motive de igienă
- produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme, pentru care a fost efectuată plata integral sau parțial în avans
- produsele care nu prezintă un sigiliu evident și pentru care nu se poate proba că nu au fost deschise anterior
Produsele returnate se trimit DOAR la adresa: Sofiaman Impex Srl, Str. Ștefan cel Mare, nr. 341, loc. Tărgu Neamț, jud. Neamț, cod postal 615200, telefon: +40741.030.232
Pentru orice informații suplimentare legate de retururi sau schimburi de produse te rugăm să ne scrii la contact@bloom85.ro